Pobierz swój wniosek reklamacji -> Pobierz wniosek

Reklamacje, Gwarancje

– Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi produkt bez wad.

– Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy o kontakt pod adresem – recepcja@villadermatica.pl    lub pod numerem telefonu 12 346 1800 lub 797 725  434

  • – Każdy wysyłany towar w ramach gwarancji musi zawierać dokument zakupu lub jego kopię oraz  możliwie szczegółowo opisane wady produktu.–  Prosimy o sprawdzanie przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka została uszkodzona należy sporządzić protokół szkody. Jest to podstawa do rozpatrzenia reklamacji.
  •   Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia jej złożenia.
  •   W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta , sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru.